Folkrace är livet

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Angelica Johansson - 24 maj 2016 18:40

Trött på bloggplstsen så byter nu blogg till Nouw så alla vet hoppas ni vill läsa där med puss
0191815532

Av Angelica Johansson - 24 maj 2016 10:41

I fredags målade jag färdigt bubblan, sen på lördag åkte vi till Ulricehamn för att köra tävling det Gick rätt så bra för att bilen inte styrde så bra men jah kom 5a i a-finalen och fick behålla bubblan även fick jag med Mig en ny Saab900 med mig hem,
Även alla som körde från Fjärås MK kom med i final inte ofta det händer :)
så idag ska jag måla saaben för att sedan kunna köra på lördag och söndag i Skene :)

I söndags var vi även på Tjolöholm motor Classic och kolla på bilar jag va lite vid Fjärås MK montern och titta lite och prata med mina klubb kompisar :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards