Folkrace är livet

Direktlänk till inlägg 5 april 2016

Kritik mot min Saab :(

Av Angelica Johansson - 5 april 2016 12:21

Detta inlägget skriver jag nu eftersom jag fått mycket kritik mot min nya folkracebil.... Allt detta är mina åsikter och jag står för dom!

Jag kör folkrace och min första bil jag köpte va en bubbla, mina kompisar hatar Saab och visst jag tycker inte heller om Saab så mycket men den funkar i folkrace....
Min första bubbla gick på anbud en tävling och jag förlorade den, sen köpte jag en ny som motorn rasade på så nu för någon vecka sedan köpte jag en ny folkracebil, min pappa letade efter något som va bra och inte så mycket jobb med.... Han hitta en bil som vi skulle lägga anbud på, det blev en Saab vi la anbud på... Och det är nu jag ska berätta det jag vill komma med detta inlägget....

När jag köpte saaben fick jag mycket kritik mina vänner tyckte inte att det var bra för att dom tycker att Saab suger, som jag sa innan jag gillar inte heller Saab så mycket men i folkrace är det en vanlig bil och den e rätt så bra där.

Det dom säger till mig som är dåligt tar jag emot mig, jag blir sårad av det... Denna bilen och bubblan ska jag välja mellan vilken jag vill ha kvar å vilken jag vill sälja sedan... Om jag vill sälja bubblan å spara saaben ska mina vänner hata mig för det?? Dom skoj retar mig ofta om mina folkracebilar för enligt dom är bara Volvo bra...

Jag tycker inte man borde bete sig såhär man bestämmer själv vad man ska köpa inte någon annan man ska inte behöva få massa negativ kritik bara för att man köpt en bil inte alla gillar.... Håll det för er själva istället för folk blir sårade.... Tänk på vad ni säger! Hoppas ni förstår, inte världens bästa inlägg men jag blir arg på folk som inte kan låta en köpa den bilen som är bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica Johansson - 24 maj 2016 18:40

Trött på bloggplstsen så byter nu blogg till Nouw så alla vet hoppas ni vill läsa där med puss 0191815532 ...

Av Angelica Johansson - 24 maj 2016 10:41

I fredags målade jag färdigt bubblan, sen på lördag åkte vi till Ulricehamn för att köra tävling det Gick rätt så bra för att bilen inte styrde så bra men jah kom 5a i a-finalen och fick behålla bubblan även fick jag med Mig en ny Saab900 med mig hem...

Av Angelica Johansson - 20 maj 2016 11:32

Hej alla!   Idag hade jag sovmorgon men vaknade tidigt för det..... sov hos min älskling inatt för att vi alltid brukar sova med varandra.   börjar skolan 12 och johan kör mig, då har jag 2 lektioner sen slutar jag. Imorgon blir det att k...

Av Angelica Johansson - 19 maj 2016 12:28


Precis haft nationellaprov i SO och det gick la bra men fatta typ inget men gjorde mitt bästa nu lyssnar jag på musik och väntar på lektionen ska börja sen blir det att åka hem och greja med folkracebilen :) på lördag smäller det ...

Av Angelica Johansson - 17 maj 2016 13:25


Snart lever kanske min bubbla igen vi håller på och fixa och måla den har vi tur får jag köra den på lördag är anmäld till ullricehamn taggad som fan ...

Ovido - Quiz & Flashcards