Folkrace är livet

Alla inlägg under februari 2016

Av Angelica Johansson - 12 februari 2016 17:23

Har lov idag i 1v å de ska bli gött å bara chilla, just nu sitter jag i en EPA och värmer mig för det är kallt ute Hahaha dom grejar me bil därför sitter jag i epan haha

Av Angelica Johansson - 10 februari 2016 08:44

Hej alla!

Nu sitter jag på lektion å kan verkligen inte jobba är för trött!

Idag kommer det inte hända så mycket, kommer gå i skolan som vanligt å sen vet jag inte vad som händer.

Hoppas ni alla mår bra, själv längtar jag till sommarn som fan, den 29de är de elmia å jag tror inte jag är där alla dagar :) får se vad jag får för mina föräldrar haha men längtar till folkracen drar igång också vill ut på banan igen saknar de :(

Går även ut me farmor/farfars hund denna veckan då och då för farfar är bortrest å farmor jobbat sent :)

Ovido - Quiz & Flashcards