Folkrace är livet

Alla inlägg under augusti 2014

Av Angelica Johansson - 31 augusti 2014 20:47

Imorgon är det skola igen och jag ser faktist fram emot det för vi ska ha hemkunskap och göra purjolök soppa och det är jättegott men just nu så håller jag på att ladda upp en musikvideo som jag och min bror har gjort haha om ni det den så mobba den inte hahahahha
Ha det gött hejdå

[Bild]

Av Angelica Johansson - 30 augusti 2014 19:53


Hur gammal är du?
13

Vart bor du?
Kungsbacka

Vilken klass går du i?
8an

Har du någon kille?
Ja, killar ställ er i kön

Stjärntecken?
Jungfru

Tre rädslor som du har?
Vet inte

Tre saker som du älskar?
Min familj, mina vänner, min kille

Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja

Hur känner du dig just nu?
Glad,trött

Din relationsstatus?
I förhållande

Har du några smeknamn?
Ja jag kallas ankan

Spenderar du pengar eller sparar du dom?
Spenderar hahaha

Varit utomlands?
Ja

Favoritdjur?
Häst

Hur kan man vinna ditt hjärta?
Killar ställ er i kön

Vad vill du ha skrivet på din gravsten?
Har inte tänk att dö just nu så vet inte

Vad har du för bakgrundsbild på datorn?
Har ingen dator just nu för den är sönder

Kysst en kille?
Ja det har väll alla?

Hur länge har du och din kille varit tsm?
Över 3månader

Kan du och din kille göra en boyfriend tag?
Det får du fråga honom

Vad heter din kille?
Det vill du allt veta va!

1D eller the fooo
1D fast jag gillar The fooos låtar

Vad går du i för sport/sporter?
Jag går i ridning

Tror du på gud?
Nej inte direkt

Kan du och din kille göra en boyfriend/girlfriend tag
Som jag sa förut det får du fråga honom

Om du vill se videon där jag svarar på några frågor så kolla in min videofyme

Av Angelica Johansson - 30 augusti 2014 17:14

Tänkte ha en liten frågestund så kommentera en massa frågor som du vill veta om mig så är du bäst<3
Kommer sedan göra ett inlägg där jag svarar på alla frågor<3

Av Angelica Johansson - 30 augusti 2014 14:11

Just nu så ligger jag i min säg och vilar för att jag kom precis hem efter att kollat på min brors fotbollsmatch och min systers fotbollsträning så jag gick upp ganska tidigt imorse men nästa lördag så är det folkracetävling och jag ska försöka göra en "follow me on folkracetävling" video på videofyme men eftersom jag måste hjälpa till att arbeta också så får vi se om videon kommer ut men nu ska jag kolla på film så hejdå<3

Av Angelica Johansson - 29 augusti 2014 20:48

va inne på google och sökte på love då hittade jag två bilder som jag fastnade för    

en fin bild och en rolig bild

   

Av Angelica Johansson - 29 augusti 2014 20:34

Just nu har jag inget att skriva om men på onsdag så ska jag ta skolfoto och då har jag även varit tsm med världens bästa kille i 4 månader<3


på lördag så är det folkrace tävling och sedan lördag nästa vecka är det rallytävling i hörby så då kommer jag åka med pappa ner dit och träffa älsklingen<33 

  

Av Angelica Johansson - 29 augusti 2014 16:57

Glöm inte att kolla in min videofyme där heter jag @ankansVlogg

Av Angelica Johansson - 29 augusti 2014 12:52

HEJ JAG OCH ANGELICA BYTTE MOBILER FÖR ETT TAG OCH JAG PASSAR PÅ ATT SKRIVA EN RAPEE !! (:

Alla gå in på min blogg och läs.. Sök på " thebestofnicole.blogg.se och thebestofnicolestamborg.blogg.se

Ovido - Quiz & Flashcards