Folkrace är livet

Alla inlägg under mars 2014

Av Angelica Johansson - 18 mars 2014 07:37

Halojj bloggen idag så är det tisdag och jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag är påväg till skolan hahaha hejdå<3333

Av Angelica Johansson - 9 mars 2014 12:28

Lite exta inlägg från i fredags på MåBran då vi hade spa och gjorde egen hand kräm typ och den funkar mina händer är fortfarande jätte lena<333333333

[Bild]

Av Angelica Johansson - 9 mars 2014 12:20

Hallojj nu är det söndag och min bror har innebandy match:-) dom leder tror jag..... Har inte skrivit så mycket för att jag inte haft någon tid. Jag har haft mycket att göra men ska ändå försöka göra ett inlägg varenda dag:-)
Min bror spelar 30min från ullared så man kanske ska dra dit efter matchen men måste dra nu för jag har äntilige fått mycket batteri hejdå<3333

:(

Av Angelica Johansson - 2 mars 2014 20:38

Hej bloggen
Lite dålig uppdatering men jag har varit ledsen dom senaste dagarna och idag va värst för jag sattoch grät hela dagen.... Hoppas ni har det bra så hörs vi hejdå<3

Ovido - Quiz & Flashcards