Folkrace är livet

Alla inlägg under mars 2016

Av Angelica Johansson - 27 mars 2016 13:49

Var på elmia igår med mina kompisar och pojkvän träffade massa kompisar som va skit kul! Tog lite bilder och sen åkte vi till A6 som är en bilträff

Köpte en tröja för 350kr

Av Angelica Johansson - 26 mars 2016 01:00

Lyckad dag idag, det blev en Saab hem från tävlingen, ska bli kul å pröva framhjulsdrivet också

Nu ska jag sova efter en lång dag så vad ska jag säga om 6timmar ska jag upp igen för då ska vi till Elmia :)

Av Angelica Johansson - 25 mars 2016 07:32

Klockan e nu 07:30 och jag ligger klarvaken och kan inte somna om för jag vet att vi ska på folkrace idag å jag har saknat det så jävla mycket!!!

Ska dock inte tävla idag utan köpa bil men det ska bli kul ändå :)

Av Angelica Johansson - 24 mars 2016 22:27

Hej alla!

Lite grinig nu för ska på tävling imorgon och köpa ny bil men är trött som fan men är ute me pojkvän å vänner men vill hem och sova för ska upp tidigt....

Aja ska blogga mer imon om bilen och tävlingen så vi hörs imon

Av Angelica Johansson - 22 mars 2016 10:42

Har huvudeverk idah igen och ont i halsen :(

Ska äta snart är jättehungrig :(

Idag ska jag hem efter skolan och hjälpa till hemma med garaget :)

Av Angelica Johansson - 20 mars 2016 18:56

Imorse började dagen bra, vi grillade till lunch jag och mina vänner, sedan åkte jag hem för å hjälpa pappa och då rasade allt.... Vet inte hur allt börja men e så jävla känslig just nu mycket med skolan å folk som klagar på mig och min kille att vi e med varandra för mycket, fast vi inte en enda gång vart ensamma en hel dag utan någon annan, att man inte kan få ha ett förhållande ifred utan att en jävla idiot ska komma och lägga sig i sitt liv... Hatar sådanna människor!

Sen när jag var klar hemma va jag inte på humör alls ville bara försvinna nästan fast samtidigt inte, mår fortfrande inte bra fast jag e ute å åker nu får la se om det blir bättre senare....

Av Angelica Johansson - 19 mars 2016 23:08

Precis grillat med mina vänner och pojkvän :)

Sen blev det lite strög och nu e vi påväg hem för å ta det lugnt

Idag vakna jag hos min kille vid 10 sedan runt 11 åkte vi hem till mig för och hjälpa till lite hemma, vi fick skruva isär och riva 1 garderob och 1bänk det va rätt så roligt
Sen åkte vi till kba och hämta upp några vänner, och pizza blev då<3 imorgon ska jag och min kille till tippen med det vi rev.
Sen får vi se vad som händer haha godnatt folket <33

Av Angelica Johansson - 17 mars 2016 20:44

Idag överraskade min kille mig med middag på en resturang så jävla gott va det, sen köpte vi godis på 4-gott så nu väntar vi på min bror från hans träning sedan blir det hem å kolla på film och mysa med älskling <3

Ovido - Quiz & Flashcards