Folkrace är livet

Alla inlägg under september 2013

Av Angelica Johansson - 24 september 2013 09:54

Hej nu sitter jag på bussen den har inte börja åka men gör det nog snart medan jag bloggar så sitter lina och Rebecka sätet bakom mig och Rebecka är tydligen sur eller vet ej
Men nu startade bussen och vi åker iväg hejdå smedinge och hej Kungsbacka;)

Det luktar skit i bussen sp hoppas detta går fort?
Det låter mycket men jag har det bra och aa är lite BAD GIRL<3
Men det jag har med mig
Är "kyckling sallad" en "äpple Mer" ett "äpple" och en vatten flaska men ska visa mina kompisar vad jag har med mig nu så hörs snart

Av Angelica Johansson - 24 september 2013 08:21

Hej nu har jag MåBra och i ska till Svettis och Friskis skriver mera om detta när jag sitter på bussen;)

Av Angelica Johansson - 23 september 2013 20:34

HEJ!

IDAG I SKOLAN PÅ MÅBRAN SÅ KOM EN UTAV SVERIGES  STÖRSTA BLOGGARE TILL MIN SKOLA OCH DET VA HELT OTROLIGT OCH DET ROLIGA VAR ATT HON OCKSÅ VAR EN HOPPRYTTARE:D


HON HAR ÄVEN VARIT MODELL FÖR H&M OCH DET VA COOLT NÄR HON BERÄTTADE OM SIN BLOGG MM...


FICK HENNES AUTOGRAF HAR EN BILD P¨Å OSS TVÅ OCH FICK ÄVEN EN KRAM AV HENNE HAR LÄST HENNES BLOGG OFTA OCH MIN DRÖM VAR ATT FÅ TRÄFFA HENNE OCH NU SLOG DEN IN<3


VILL TACKA MINA LÄRARE FÖR ATT DOM FICK DIT HENNE DOM JORDE MIN DAG<333333  

 
Av Angelica Johansson - 23 september 2013 18:39

Hej tänkte lägga ut en blogg som mina kompisar startade idag

Läs deras blogg dom är Roliga samtidigt lite busiga killarna David Albin och Antons läs deras blogg nu.

www.Daablogg.blogg.se

Ps: om ni läser min blogg så är ni typ bäst -till Daa blogg-

Av Angelica Johansson - 23 september 2013 18:33

Hej nu är jag i stallet med min farmor och min farmor rider just nu medans jag bloggar;)

Men ja tar det lungt och chillar inför imorgon då vi alla som har inriktningen "MåBra" ska åka till Svettis och Friskis.
Se varit dör förr när min mamma tränade där fast va typ 3år när jag va dör sist och jag mins hur kul det var att vara där med mamma så har fotrfarande minnen kvar från det stället så det ska bli kul att få tillbaka alla minnen igen och se vad dom har ändrat och så.

Men nu när jag chillar så kollar jag på när farmor rider och lyssnar på hovslagarens rasp.
Medans en svag vind blåser lite då och då på mig?

Men ska rida själv snart ska bara skriva ett inlägg till så läs det sedan<3

Av Angelica Johansson - 23 september 2013 09:37

Hej!
Nu har jag gått 1h promenad med mina kompisar på MåBran och nu ska fi få träffa en bloggare som ska berätta om något<3

Av Angelica Johansson - 22 september 2013 12:22

Hej!
Nu sitter jag i bilen påväg till donken med mamma pappa och min bror.
Efter donken så ska vi på kalas hos min kusin william som fyller 5år.
Men innan donken så blir det godis som smäller i munnen :) men måste sluta skriva nu ska äta godis så vi hörs BYE<3

[Bild]

Av Angelica Johansson - 18 september 2013 07:44

Hej!

Just nu så väntar jag på bussen och det är svin kallt jag bär på min idrotts väska och skolavsäska OCH min ridväska och den väger as mycket vill ej släppa mer den för marken är blöt och min väska är jord av tyg.

Men nu sitter jag på min kalla buss och min arm gör ont utav att bära ridväskan så nu ska jag sitta och försöka göra min arm normal igen...Nej men jag ska röra på den mycket...

Men nu bär det av till skolan om 5,4,3,2,1,0 och nu kommer jag snart skolan!!!

Ovido - Quiz & Flashcards