Folkrace är livet

Alla inlägg under januari 2015

Av Angelica Johansson - 23 januari 2015 12:44

Hej alla idag blev jag hema från skolan för att igår brände jag min hand och har jätteont idag... :(


ikväll blir det mys med familjen förutom pappa för att han ska åka och hämta en sak... 

hoppas ni får en fortsatt trevlig helg så hörs vi  

Av Angelica Johansson - 20 januari 2015 20:41

hej alla!
Inte bloggat på länge jag vet men det är för att jag har måste läsa på folkracereglementet och har inte tid och blogga nu men ska försöka göra mitt bästa :)

Av Angelica Johansson - 11 januari 2015 12:37

sista helgdagen sedan är det skola igen... 


sitter och kollar på johan glans igen och spelar på datorn...  

Av Angelica Johansson - 7 januari 2015 10:58

Ensam hemma idag med mina syskon tills mamma slutar, så snart ska vi äta frukost   

Igår fick jag min nya dator och det tog tid innan jag fick tangentbordet att fungera men nu fungerar allt som det ska  

Av Angelica Johansson - 2 januari 2015 20:43

idag kom jag och min familj fram till Finland och vi har det gött här, ligger i sängen och bara chillar och lyssnar på musik<3

Ovido - Quiz & Flashcards