Folkrace är livet

Alla inlägg under juli 2014

Av Angelica Johansson - 30 juli 2014 15:03

Är med mamma just nu och det är varmt som fan<3 vi ska handla saker till mig som jag ska ha på tåget och fika för hennes morbror Ari kommer på besök inte fräffat honom på länge <3 han är även grym på dragspel och då menar jag grym <3
Kör på stilen no-makeup idag <3

Av Angelica Johansson - 30 juli 2014 11:40

Imorgon åker jag till min älskling, mamma bokar biljett just nu<3
Snart kommer jag älskling <3 :*

Av Angelica Johansson - 30 juli 2014 11:17

Haft bloggen i ett år denna månaden vet dock inte datum men är glad ändå<3 tack till alla som läser min blogg puss och kram till er<33 :*

Bjuder på domma väldigt oseriösa bilderna<3

Av Angelica Johansson - 29 juli 2014 21:16

Är med Jessica och vi har det skoj

Av Angelica Johansson - 29 juli 2014 00:50

3/5-2014 blev det vi två, älskar dig mer än något annat du är den bästa killen i mitt liv<3 utan dig är jag inget<3 du är världens bästa pojkvän någon kan ha<3 älskar dig jättemycket älskling<333

Av Angelica Johansson - 28 juli 2014 22:02

Orkar inte skriva så mycket utan tänkte bara lägga upp lite bilder<3

Av Angelica Johansson - 28 juli 2014 21:51

Hej alla tänkte göra ett litet inlägg innan jag går och lägger mig.
Min gammelfarmor ramlade när hon skulle gå på toa, hon slog i näsan pannan och ena armbågen.
Hon fick åka in till sjukhuset och sy på näsan och har ett stort Jack i pannan.
Hon är 68 år gammal och mår inte så bra jag hoppas värkiligen att hon klarar sig, hon har fått extra mycket kärlek av mig efter att hon ramlade.
Gillar dock inte personalen där, hon sa idag när jag var hos henne att personalen som jobbar på ålderdomshemmet inte kollar till henne så mycket utan att hon måste larma när hon vill att dom ska komma varje gång nästan. Nu när hon ramlat tycker jag att dom borde kolla åt henne extra mycket för när jag var hos henne kunde hon knappt gå, andas, sitta eller prata.


Hoppas du klarar dig, blir så ledsen av att du mår dåligt :( många kramar från ditt barn barn barn <3

Av Angelica Johansson - 28 juli 2014 09:19

Jag och min kompis har en bloppisen instagram så kolla in den så kanske ni hittar någonting ni känner för att köpa vi heter. Bloppis_kungsbacka där och har en giveaway vid 1000 följare

Ovido - Quiz & Flashcards