Folkrace är livet

Alla inlägg under december 2014

Av Angelica Johansson - 31 december 2014 21:32

gott nytt år önskar mig hoppas ni får ett bra på 2014 och att ni får en bra början på 2015<3

Av Angelica Johansson - 30 december 2014 18:40

jo hur ligger det till med mig och Eddie nu då?
Jo han lämnade mig igår... Igen.... Jag blev såklart ledsen men Nicole tröstade mig och idag mår jag faktist mycket bättre<3

Av Angelica Johansson - 30 december 2014 18:39

Imorgon är det nyår!<3 YÄÄÄY

Idag har Nicoles syster svarit här och vi har ätit lunch med henne och sedan spelade vi 3 bowling<33 jag kom 2a men va nära på att vinna<3 hahaha

Av Angelica Johansson - 28 december 2014 21:20

sitter just nu och pratar med några kompisar men iallafall kommentera frågor som jag kan svara på sedan haha<3

Av Angelica Johansson - 27 december 2014 13:06

Hej alla igår kom jag och Nicole fram till Stockholm 14:15 typ och då mötte vi upp hennes pappa sedan körde han hem oss :) vi åt lunch som hennes styvmamma lagat och det va gott sedan så gick vi på stan och handlade lite saker och det slutade med att vi kom hem med chips och dricka på kvällen<3 idag så har vi gått runt och varit i gallerian igen och snart ska vi dra dit en gång till för att träffa hennes kompis<3

Hoppas ni har det bra hejdå<3

Av Angelica Johansson - 26 december 2014 08:07

idag bär det av mot Stockholm med bästa Nicole, vi har precis ätit och fixat det sista så snart åker vi.

Tack ännu en gång för dom underbara julklapparna<3

[Bild]

Av Angelica Johansson - 25 december 2014 15:55

Tack alla för dom fina julklapparna älskar dom! 


imorgon bär det av mot Stockholm  


hoppas ni haft en bra jul hejdå  

Av Angelica Johansson - 20 december 2014 22:37

Fick hem ett paket idag från älsklingen och när Jag öppnar det så ser Jag ett par helt underbara örhängen! Tack älskling dom är hur fina som helst<33

Ovido - Quiz & Flashcards