Folkrace är livet

Alla inlägg under maj 2014

Av Angelica Johansson - 25 maj 2014 22:10

Varit på Ullared idag eller gekås och det va jätte kul köpte dock inte så mycket men hade inte så mycket pengar<3 köpte ett par byxor också men dom fick inte plats<3

PS: I love you kuben är till min kille<3

Av Angelica Johansson - 23 maj 2014 20:09

Hej nu är Det fredag Och jag har mys med mig samtidigt som jag pratar med min kille<3
Ha en fortsatt bra kväll hejdå<33

Av Angelica Johansson - 22 maj 2014 21:21

Torsdag snart fredag och jag sitter just nu och pratar med min älskling hoppas alla haft en bra dag min dag har varit tröttsam<3 efter skolan blev det glass med bästa Nicole<3

Av Angelica Johansson - 21 maj 2014 21:14

Du är det bästa som har hänt mig, du är den bästa i mitt liv.
Du är den ända som jag någonsin varit så här lycklig med och den
ända jag någonsin varit riktigt stört förälskad i.
Så länge jag har dig så vet jag att jag kan klara allt, mitt liv är verkligen helt
lönlöst utan dig, jag vill aldrig förlora dig, om du skulle
lämna mig skulle det blir djupa hål i min själ, dom såren
skulle aldrig försvinna. Du är den finaste jag vet den
underbaraste person jag träffat, jag vill för alltid vara din.
Tanken på att du skulle försvinna ur mitt liv ger mig gåshud.
Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara mina känslor för dig.
JAG ÄLSKAR DIG                  

Av Angelica Johansson - 21 maj 2014 20:50

HEJ HEJ!

  sitter och pratar med min älskling har haft en rolig/jobbig dag idag.

Vi hade SIF-dag och först så va vi tvugna att hälla vatten i ett rör och om vi doppade oss i vattnet så fick vi plusspoäng och alla doppade sig så det blev mycket plusspoäng. Det var nog det roligaste som hände idag det jobbiga var när vi skulle kasta ett ägg till varandra och om man åt upp lite av ägget eller lite av det så fick man plusspoäng så jag åt äggulan och spydde. Hoppas ni ändra har haft en bra dag   


HEJDÅ       

Av Angelica Johansson - 17 maj 2014 11:37

Hej!
Helt slut vill bara sova!
Igår hade jag och min klass ett disco och det va grymt träffade många som man kände från 5an.... Men att springa utan skor i 3timmar i en idrottshall är inte det roligaste har jätte ont i fötterna nu....
Jaja... Idag så ska vi hjälpa min gammelfarmor att flytta så det är bara att ta nya tag!
Vi hörs hejdå<3

En liten bild på det jag fick med mig hem från discot

Ovido - Quiz & Flashcards