Folkrace är livet

Alla inlägg under oktober 2013

Av Angelica Johansson - 25 oktober 2013 10:15

Hej!
Nu är jag i skolan och det suger för att vi ska ha marknad snart och två utav mina kompisar dissar mig helt dom är mer med varandra än mig dom tar alltid bara min mobil bara inte någon Annas bara min och är som ett lag som dissar mig jag känner mig bara utanför då men det är dom nu måste jag gå och ha tråkigt så vi hörs
:( :(:(:(:(:( ??????????????????

Av Angelica Johansson - 13 oktober 2013 09:26

Godmorgon idag så ska jag inte göra något speciellt men näst nästa helj så åker vi till Danmark jaaaaaaaa
Längtar redan ska bada bada bada och ha det skoj men ska gör kaffe åt pappa nu så vi ses<3

Av Angelica Johansson - 12 oktober 2013 09:38

godmorgon!
klockan är 09:38 och jag håller på att väcka min kompis för att vi ska ut och springa snart hoppas jag
Men efter att jag skrivit detta så tänker jag sova lite mer för är ganska trött.
Jag skriver ett inlägg lite senare så hörs vi.

Av Angelica Johansson - 12 oktober 2013 00:50

Hej
Nu ska jag gå och lägga mig så tänkte skriva GodNatt

Av Angelica Johansson - 10 oktober 2013 09:18

En liten bild innan NO.n

Av Angelica Johansson - 10 oktober 2013 09:13

Hej!
Jag hade tänkt att försöka skriva ett inlägg för varje lektion jag har idag men vi får se hur det går.
Just nu har jag svenska och det är lite segt för att vi börjar 8.15-9.50 och det är typ 40 minuter kvar tills vi slutar och allt går som en snigel idag efter skolan så ska jag rida tror jag vi får se om jag orkar.
Jag har CP ont i min nacke och rygg så hoppas jag klarar av skolan idag på NO.n så ska vi gå till natur rutan och jag har helt fel skor på mig för att gå dit men hoppas det går bra!

Tänkte lägga ut lite bilder sedan på NO.n

Av Angelica Johansson - 9 oktober 2013 14:03

En liten bild från engelskan??
Har badatpåidrotten så därför är mitt hår blött och krulligt

Av Angelica Johansson - 9 oktober 2013 08:19

Hej!
just nu så är jag i skolan och vi ska ha bild idag sedan teknik sedan mat det blir la inte så god mat om jag känner skolan rätt!
Sedan så har vi idrott och idag på idrotten så ska vi ha simning det kanske blir roligt det bror på vad vi ska göra.
Sista lektionen vi har är engelska och vi ska kolla på "Extr@" och det är ganska chill.

Ovido - Quiz & Flashcards