Folkrace är livet

Alla inlägg under februari 2015

Av Angelica Johansson - 22 februari 2015 08:03

Hej alla!
Idag åker vi hem från lägret med konfermationen, jag har haft det jätteroligt med alla mina vänner och vi har haft det gött! Dock har man ju saknat sina andra vänner lite också men jag har klarat mig <3

Jag var även på IBM i fredags innan vi åkte till lägret och där va det också jätteroligt, jag och min grupp fick den största korgen med godis ;)

Av Angelica Johansson - 20 februari 2015 09:06

Sitter på bussen till Gbg med 8D och min klass, vi ska åka till IBM sedan åker jag och Nicole på läger med konfirmationen<3 kommer sakna mina vänner sjukt mycket <3

Av Angelica Johansson - 13 februari 2015 10:18

idag är det fredag och min farmor har precis kommit för att ta med sig mina syskon till lek och buslandet någon stans och jag stannar hemma och ska kolla på film och bara lata mig<33 på måndag början skolan igen och lovet har gått så jävla fort! Varit med samma personer hela lovet haha tappade även mobilen i tisdags men nu ska jag kolla vidare på min film så vi hörs<33

Av Angelica Johansson - 6 februari 2015 12:10

idag är det fredag och efter skolan så ska jag till kba.
Igår va jag med Jimmy och Viktor och vi hade det sköjj....tog jimmys keps för det är bara så cool

Av Angelica Johansson - 4 februari 2015 08:37

hej alla igår va jag i kba och sedan körde Robin hem mig med sin epa haha
Trodde jag skulle dö men det slutade med att vi satt och sjöng en massa roliga låtar...

Av Angelica Johansson - 1 februari 2015 08:22

första konfermations dagen idag, hoppade av förra året så ska gå detta året istället.
Ska till kyrkan 10.00 och innan det ska jag möta min kompis <3
Är tröttare än tröttast... Men ni får ha en underbar dag så hörs vi <3

Liten bild från igår i stallet<3

Ovido - Quiz & Flashcards