Folkrace är livet

Alla inlägg under december 2013

Av Angelica Johansson - 30 december 2013 13:30

Hellu nu så sitter jag i ishallen med bästa Nicole och vi har roligt. Har faktist inte ramlat än men snart kommer det nog haha men aja måste dra nu vi ses!<3

[Bild]

Av Angelica Johansson - 20 december 2013 17:12

  Hej!

Idag så var det julavslutning på skolan och vi körde ett julklappsspel och jag fick disktrasor och min egen julklapp (slime) och jag är INTE nöj..... Men sådant är livet.
 
Idag fick jag även träffa min nya klasskoms. Hon är snäl jag ser fram imot att få träffa henne till nästa år då skolan börjar igen.   
Av Angelica Johansson - 19 december 2013 09:44

Hej just nu så är omars mamma vikarie på min skola och jag är så jävla lycklig så att det inte är sant (och dom som inte vet vem Omar är så är det Omar i the fooo????????????) när jag gör smilesar så kan det bli ???? Inställer för en smaelis

Av Angelica Johansson - 15 december 2013 19:14

Ensam hemma med syster. Hoppas mamma och pappa kommer hem snart vill baka;)

Av Angelica Johansson - 6 december 2013 08:51

idag så ska jag och min kompis till lisse(liseberg)
vi ska åka tåg in men först så ska vi hem till henne och äta sedan tar vi tåget dit.
vi ska åka skridskor och åka det som går att åka:)
vi ska vara lite barnsliga idag (som alltid när vi är med varandra<3) jag längtar redan men först är det skolan som gäller .
det kommmer bilder från lisse om jag hinner blogga vet jag inte men bilder kommer.??
hoppas lektionerna går snabbt idag för jag vill sluta så fort som möjligt;)

va med på min och min kompis tävling på instagram sök på: bloppis_kungsbacka
för mer info på bilden nedan så ser du vad du kan vinna.

men måste dra nu vi hörs älskar er<333333

Av Angelica Johansson - 5 december 2013 13:27

Hej igen
Vi hade lite gotta kvar från discot och vi fick det idag en bild på zingon som jag drack eller dricker??? Snart kommer resten???

Av Angelica Johansson - 5 december 2013 11:06

Hej!
idag så ska jag inte göra något men imorgon så ska jag och min kompis till lisse (liseberg) vi kommer åka skridskor men jag har inga pengar så kommer ej kunna köpa något :( men det kommer nog gå bra ändå.....

det kommer komma fina julbilder från lisse imorgon på bloggen och även lite andra saker.
Min kompis och jag kommer ha så.....kul så att vi kommer dö <3????

jag köpte lite saker igår med mamma och tänkte skriva en lista med vad jag köpte :D

1. Ett par ljusblåa byxor för 10kr
2. En sak som jag sa ha när jag lagar min klänning för 10kr
3. Ett iphone skal men en rosset på för 15kr
4. julklapp
5. En glitter sak som man tar på sig (som en body mist) för 30kr
6. 3 julklappar till.

men nu måste jag äta för jag är jätte hungrig hejdå<3

haha failad bild men detta är vi på skolan??????

Av Angelica Johansson - 2 december 2013 10:35

En liten bild på den nya jultomte gumman

Ovido - Quiz & Flashcards