Folkrace är livet

Alla inlägg under januari 2014

Av Angelica Johansson - 5 januari 2014 02:29

Halloj jag sitter uppe sent och Skypar med några personer detta inlägg blir inte så långt men jag ska gå nu hejdå

Av Angelica Johansson - 2 januari 2014 18:41

hej om du har ett problem med något eller någon så maila det till  jagharettproblemhjälpmig@live.se så kommer jag att läsa upp ditt problem i en video som sedan kommer ut på min youtube kanal jag kommer inte nämna vem jag fått det av utan bara om det är en tjej eller kille och åldern inget mer. jag hoppas jag kommer få lite mail så att jag kan starta så fort som möjligt... då och då kommer det komma lite gäster som kommer vara med mig och allt problem som mailas in till mig kommer jag att svara på med mina egna åsikter så om du har lust så maila in ditt eller dina problem nu så får du veta vad jag tycker<333 ha det bra så länge






ps: jag kommer lägga upp en sådan här video varje dag om jag får många mail annars blir det typ bara kanske 2videos på en vecka

Ovido - Quiz & Flashcards