Folkrace är livet

Alla inlägg under juli 2013

Av Angelica Johansson - 28 juli 2013 14:00

Hej bloggen idag så har jag skapat en ny hemsida som heter : www.hamligagjaster-se.webnode.se


om du vill vara en utav mina gäster så kontakta mig på


mobil: 0760221443

eller

mail: Angelicajohanssons@hotmail.com 


svarar oftare på mailen än på mobil


feeling:  

Av Angelica Johansson - 11 juli 2013 09:54

Nu är jag i en bil och ska någon stans vet ej vart tror vi är i landvätter har ingen aning aja ska äta frukost nu hade bra

//Angelica

Känner mig: (glad)

Av Angelica Johansson - 6 juli 2013 20:15

Nu så är det kväll och vi är hos kompisar och ska spela kubb önska mig lycka till
//Angelica

Känner mig: (glad)

Av Angelica Johansson - 6 juli 2013 13:34

Hej idag så är det soligt?? och hemma hos mig är det inga moln på himlen?? hoppas ni får en bra och solig dag
// Angelica

Känner mig: (solig)

Bloppis-annons
Av Angelica Johansson - 5 juli 2013 13:07

Ett fint halsband som är i oäckta diamnt men är väldigt fin har en egen hemsida som heter www.smyckeslove.hemsida24.se  där jag har lagt ut lite smycken


maila till: angelicajohanssons@hotmail.com


svarar inte så ofta på telephonen  

Smycken, Säljes - Kungsbacka (Hallands län)
Pris:    15:-
Telefon:    0760221443
 
Av Angelica Johansson - 5 juli 2013 09:15

IDAG SÅ VAKNADE JAG MYCKET TIDIGARE EN VAD JAG BRUKAR VAKNA.....!

IDAG SÅ SKA JAG NOG HITTA PÅ NÅGOT KUL MED MINA KOMPISAR OCH KANSKE TRÄNA MIN HUND LITE HAR INTE BESTÄMT MIG ÄN......ELLER SKA JAG ÅKA TILL LISEBERG... AJA DET FÅR VI SE HA DET BRA

//ANGELICA


KÄNNER MIG:   

Av Angelica Johansson - 4 juli 2013 22:35

hejsan nu är detta mitt första blogg inlägg så vet ej riktigt vad jag ska skriva så hade gött

// ANGELICA<3



KÄNNER MIG:   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards