Folkrace är livet

Alla inlägg under september 2015

Av Angelica Johansson - 13 september 2015 20:00

du vet den där gången du hade en kille men han slog dig när du inte gjorde som han sa och samtidigt var du mobbad i skolan eller den där gången du blev lämna pga av en annan tjej eller den där gången din kille kallade andra tjejer bby och sa att han älskade dom men sedan när man hittade dem sMS:en så var dET inte så han menade men du beslöt och lämna den killen ändå.

minns du nu då den gången du hittar den perfekta killen du vill leva med livet ut fast du kan inte lägga allt det gamla bakom dig så du blir svartsjuk nästan hela tiden fast du inte ens ville bli det du kan bara inte lämna allt gammalt bakom dig....

du vet att du vill lämna allt gammalt bakom dIG och leva lyckligt med din kille men du kan bara inte.

du gråter varje natt för och bli av med denna hemska deppritionen men det hjälper inte... Du börjar skära dig i armen för att du blir så ledsen och deprimerad, du försöker ta livet av dig för att du nu inte alls mår bra.....

du vet nu inte hur du ska bevisa för din kille hur mycket du älskar honom du gör allt men blir ändå inte nöjd, du skriver långa sms och din deppritionen och säger att det inte e meningen att du ska bli så svartsjuk men pga av allt gammal som hänt så kan du bara inte börja om, du berättar att du är rädd för och förlora honom och han försöker trösta dig och han säger att du aldrig kommer förlora honom men det sms:ET du just skrev vad inte bara ett sms om hur mycket du älskar honom det var även ett sms där du roppar efter hjälp att du verikligen behöver honom men han förstår inte de men du blir ändå lite gladare men snart igen blir du deprimerad igen bara för att du inte fick den stöd du behövde och för att du hittar kommentarer och sms på hans sociala medier och telefon där han kallar sin bästa vän bby och säger att andra tjejer är sjukt snygga då vill du bara bryta ihop igen men du vågar inte säga det till honom utan du bara börjar gråta och han säger som vanligt att det inte var så han menade utan att han verkligen älskar mig och det e mig han vill leva med, han vet även om dina gamla problem, nu VET du verkligen inte vad du ska göra men du försöker vara lycklig ändå.....


detta är min historia såhär mår jag just nu jag älskar min kille och jag vet att han älskar mig men jag skriker fortfarande efter hjälp jag behöver någon som stöttar mig snälla hjälp mig :(


Ovido - Quiz & Flashcards