Folkrace är livet

Alla inlägg under november 2013

Av Angelica Johansson - 30 november 2013 15:42

Snart börjar det men innan det så ska vi på en annan fest så nu fixar vi oss

En lite roligt bild med mina sexiga brillor... :)

Av Angelica Johansson - 30 november 2013 11:44

HEJ, IDAG SÅ SKA JAG OCH MIN KOMPIS TILL ELKTRONEN OCH VI SKA GÖRA KAOS OCH OM VI HAR TUR SÅ KOMER VI TRÄFFA VÅR GAMLA/NYA KOMPIS CALLE  .  HAHAHA MEN NU SÅ SKA JAG HJÄLPA MIN KOMPIS ATT VÄLJA KÄDER SÅ AA HON HAR LITE PANIK MEN DET ÄR NICOLE DET :).


MEN IMORGON BLIR DET FÖRSTA KONFERMATION DAGEN OCH JAG KOMMER GÅ UPP TIDIGT MEN VI KOMMER HEM VID 1-2 PÅ NATTEN IDAG SÅ KOMMER VARA TRÖTTA. MEN NI KOMMER FÅ HÄNGA PÅ DISCOT VIA BLOGGEN   SÅ HÅLL ER UPPDATERADE MELLAN 20:00-01:00

Av Angelica Johansson - 23 november 2013 11:51

Hej min fina blogg!
Igår var det disco på elektronen det va roligt tror jag?.
Det var både roligt och tråkigt.
Efter det fina discot så var det lite efter fest hos min kompis (vi var bara 3pesoner?).
Vi åt även på donken innan discot så det kommer en bild.
Just nu så sitter vi och pratar om vad som hände igår och vi är trötta och skrattar as mycket måste dra nu vi hörs
BYE??????

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards