Folkrace är livet

Alla inlägg under oktober 2014

Av Angelica Johansson - 29 oktober 2014 18:21

mitt liv må har varit piss den senaste tiden och jag har bara inte orkat leva, du sänkte mitt förtroende men jag redan påväg tillbaka, jag ska skita i alla problem och bara leva livet! Jag ska göra sådant jag älskar mest! Att köra folkrace, jag kommer bli smutsig men vafan gör lite smuts! Jag kanske dör,skadar nacken eller något annat men vafan det e livet. Det kommer bli många sjukhusbesök och mitt humör kommer förändras! Jag kommer bli arg fort men jag tar risken, jag får ändå göra det jag gillar mest! Jag kommer aldrig ge upp för motorsporten tillhör mitt liv, och jag är en riktig folkrace förare och vi ger aldrig upp!!!

Av Angelica Johansson - 20 oktober 2014 09:46

Hahaha

Av Angelica Johansson - 18 oktober 2014 09:32

grattis älskling på din födelsedag älskar dig jättemycket, grattis till mamma också och nicoles mamma ni får ha en bra födelsedag<3

Av Angelica Johansson - 17 oktober 2014 08:14

bara gå i skolan till 14:00 idag sedan drar jag!!!!! YÄÄÄÄÄÄÄY

Hej

Av Angelica Johansson - 14 oktober 2014 18:38

imorgon så ska jag in till kungsbacka och köpa godis till fredag och sedan imorgon ska jag packa inför på fredag för efter skolan på fredag åker jag till älsklingen<3

Av Angelica Johansson - 13 oktober 2014 14:25

har tråkigt så skriv frågor till mig<3

Av Angelica Johansson - 13 oktober 2014 14:10

Nu va det ett tag sedan jag skrev här!

har haft hon under bältrosen så inte kunnat blogga så mycket, sedan efter det så har jag kommit jättelångt efter i skolan så det har också gjort så att jag inte kunnat blogga. men nu så ska jag försöka blogga varje dag iallafall men kanske inte bloggar så mycket 17oktober till 19oktober för då är jag hos min kille men ska försöka att blogga så mycket jag kan.

sitter just nu och kollar på en skräckfilm med min mamma syster och tezz (kompis till oss)   

Av Angelica Johansson - 7 oktober 2014 21:19

Hej alla här ligger jag i bara trosor och BH i min säng inte alls konstigt men vafan vem bryr sig?..... Vad har jag gjort idag då? Jo inget va inte i skolan idag för spydde nästan imorse men imorgon ska jag dit så hejdåååå

Ovido - Quiz & Flashcards