Folkrace är livet

Alla inlägg under juni 2015

Av Angelica Johansson - 8 juni 2015 19:51

Hej alla!

vet att jag inte bloggat på länge men har mycket och göra så att jag glömmer av bloggandet men gör mitt bästa <3

Har som dom flesta vet börja köra folkrace och jag tycker att det är jätteroligt   

I Fredags va jag och min kille Mattias på lisberg med 3st kompisar och vi hade det jätteroligt,

jag och mattias firade även 1månad ihop därför åkte vi till lisse   

varit med honom sedan resten utav helgen också och haft det roligt.


idag hade vi våran sista vanliga skoldag för imorgon ska vi vara vid inlag typ hela dagen och sedan på onsdag så städar vi skåpen och spelar brännboll    för att på torsdag sedan så får vi SOMMARLOV!!!! 

Kommer hitta på en massa roligt under sommarlovet och även bara ta det lugnt :) 

Känns inte ens som om jag gått ut 8an och ska börja 9an men så är det efter lo0vet börjar jag 9an och ska välja gymnasium (hur det nu stavas) och för vissa är det svårt och välja men mitt mål är att komma in på fodon :)


nu ska jag gå och kolla på en film och äta något gott så hörs vi senare HA DET GÖTT HAJ   

Ovido - Quiz & Flashcards