Folkrace är livet

Alla inlägg under november 2014

Av Angelica Johansson - 27 november 2014 11:44

sitter ensam just nu och väntar på någon kompis ska sluta sin lektion så att jag e inte alone haha
Typ hela klassen är och äter men har ingen att äta med och ville inte äta själv så sitter och gör ingenting just nu<3

Av Angelica Johansson - 25 november 2014 10:37

under helgen så va min älskling hos mig och vi hade det jätteroligt, vi kollade på film med min bror i lördags och myste<33

Av Angelica Johansson - 25 november 2014 10:34

ska ha idrott nu så sitter och väntar på att få komma in sedan på torsdag så har jag matteprov och på fredag har jag matteprov också så hoppas det går bra har pluggat mycket<3

Av Angelica Johansson - 18 november 2014 12:45

sitter i skolan just nu på rast och ska snart ha musik hahaha

Av Angelica Johansson - 15 november 2014 21:52

denna bloggen hette tidigare missangelica men nu heter den TeamAnkanRacing för att jag ska börja köra Folkrace och jag och mina vänner ska jobba som ett Team och jag kallas ankan<3

Av Angelica Johansson - 14 november 2014 09:33

hej alla nu har Jag bestämt mig för att göra om min blogg! Jag ska inte skapa en ny blogg men jag ska ändra en massa grejer så att den blir som ny<3

Av Angelica Johansson - 9 november 2014 10:14

grattis pappa på farsdag hoppas du får en underbar dag fastän jag hör dig dammsuga just nu Hahaha<33

Av Angelica Johansson - 5 november 2014 12:41

efter skolan så ska jag till stallet, hoppas får en bra eftermiddag <333

Ovido - Quiz & Flashcards