Folkrace är livet

Alla inlägg under oktober 2015

Av Angelica Johansson - 29 oktober 2015 18:53

imorgon åker vi hem från danmark men är inte så ledsen över det ändå för på lördag kommer min kille mattias köra folkrace med sin röda peugot :) han har start nr 205 och ska köra i skene <3  

Av Angelica Johansson - 28 oktober 2015 11:07

Vi har än så länge haft en bra vecka i Danmark på fredag åker vi hem och sedan på lördag är det dax för folkrace för min bby ska köra :)

Av Angelica Johansson - 23 oktober 2015 19:50

Fick Höstlov idag så är ledig 1vecka nu å den veckan ska jag spendera med min familj en bästa kompis till familjen och såklart min underbara kille video kommer ut på yt senare i veckan så hoppas ni vill följa mig både på video och läsa min blogg under veckan <3

Av Angelica Johansson - 19 oktober 2015 13:25

Just nu har jag so men eftersom Jah väntar på att en app som vi ska använda ska ladda färdigt så tänkte jag blogga lite :) idag åkte vi skridskor me klassen på idrotter å ja va bäst så klart ;)

Av Angelica Johansson - 18 oktober 2015 15:37

Idag e de söndag å imon ska jag å min klass åka skridskor på idrotten men idag så ska jag bara ta det lugnt åka lite epa och va med min pojkvän <3

Km

Av Angelica Johansson - 17 oktober 2015 14:45

Kom hem för några minuter sedan från banan och det har gått rätt så bra idag, körde pappas rallybil för första gången och det va roligt dock sista "tävlingen" för iår så nu e de bara t å renovera bubblan till nästa folkrace säsong :)

Av Angelica Johansson - 17 oktober 2015 07:45

Idag är det km på förlanda banan (för klubben Fjärås Mk) jag kommer köra med pappas rally bil och pappa kommer åka med mig, hoppas på en bra tid idag så att jag blir en utav dom snabba juniorerna ??

Ovido - Quiz & Flashcards