Folkrace är livet

Alla inlägg under september 2014

Av Angelica Johansson - 30 september 2014 08:08

Är fortfarande hemma för att jag har bältros men igår var jag och hämtade några böcker så ska göra lite läxor idag så att jag inte ligger efter. Ska även börja äta nyttigt men innan jag gör det helt så ska jag bara göra det i 1 vecka.
Fick även denna fina presenten av min älskling det var först två halsband men så skulle man bryta hjärtat på mitten så att man fick en halva var<3

Av Angelica Johansson - 24 september 2014 17:48

Hej hej
Idag var jag på sjukhuset för att jag hade prickar på magen och ingen utav mina vänner ville vara snäll och följa med mig så jag fick åka in själv och när jag kom in så kom en doktor och så fort jag lyfte tröjan och visade prickarna så sa hon att det var bältros.
Så hon förklarade vad det var och sedan fick jag gå till stationen för att ta bussen till mammas jobb och hämta hennes bankomatkort så att jag kunde gå till Apoteket och hämta medicinen som jag ska äta i 1vecka 1tablett 5gånger om dagen i 7dagar jippi or not!

Av Angelica Johansson - 23 september 2014 20:22

Tisdag kväll och jag har inte så mycket att skriva så tänkte lägga ut lite bilder istället

[Bild]

[Bild]

Av Angelica Johansson - 23 september 2014 16:29

Mat med världens bästa vänner

Av Angelica Johansson - 21 september 2014 13:18

Hej alla
Imorgon så är jag ledig men just nu så ligger jag i soffan och kollar lite på ipaden innan jag kanske ska åka och kolla på min brors fotboll.

Av Angelica Johansson - 18 september 2014 12:17

Har rast och spenderar tiden med doma jävlarna

Av Angelica Johansson - 18 september 2014 10:30

Sluta precis svenskan bye

Av Angelica Johansson - 18 september 2014 08:56

JAG HATAR SPANSKA!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards