Folkrace är livet

Alla inlägg under mars 2015

Av Angelica Johansson - 27 mars 2015 13:26

hej alla! Imorgon har jag uppkörning i folkrace sedan så ska jag träna. Hoppas allt går bra <33

Av Angelica Johansson - 22 mars 2015 20:36

Hej alla inte bloggat på länge jag vet men har haft mycket att göra så har inte hunnit <3
Har bytt skola och älskar den nya skolan alla är snälla och jag mår mycket bättre där <3
Varit hos min älskling hela helgen och bara tagit det lugnt <3 på lördag är det uppkörning utav folkracelicensen och veckan efter det på fredagen är det första folkracetävlingen förhoppningsvis <3

Älskar dig älskling du betyder allt för mg <33

Av Angelica Johansson - 10 mars 2015 11:03

snart ska jag köra min första tävling och det ska bli hur roligt som helst   


har målat bilen rosa och svart, ska sätta på lite dekaler och har även målat ögon på bilen   


bild på bilen kommer lite senare för skriver detta inlägg på datorn och bilden är på min ipad :)



Ovido - Quiz & Flashcards