Folkrace är livet

Alla inlägg under december 2015

Av Angelica Johansson - 21 december 2015 08:23

Just nu väntar jag på bussen som kommer om ca 8-9min men den brukar dock vara sen, hatar det....

Men aja idag är det en chill dag i skolan för vi ska kolla film och det e gött för är egentligen sjuk Hahaha

Imorgon är det skolavslutning och jag får äntligen jullov så jag kan fixa min folkracebil Och EPA <3

Av Angelica Johansson - 10 december 2015 08:39

Hej alla börjar inte fören 9:35 men är på Maxi med mamma nu på morgonen för och handla<3

Av Angelica Johansson - 6 december 2015 17:02

Just nu e klockan 17:00 Och om 30min börjar min farbrors innebandy match han ska spela med B-laget :)

Av Angelica Johansson - 4 december 2015 12:35

Jag vann i Uno
2a kom jozze
3a Anton för att han gav upp hahaha

Uno

Av Angelica Johansson - 4 december 2015 11:39

Kör Uno med mina vänner å jag har redan vunnit därför kan jag blogga detta Hahaha men nu står det mellan dom vem kommer vinna?? <3

Av Angelica Johansson - 4 december 2015 07:23

Idag är det fredag!! Så jävla glad att denna veckan snart e över haha

Till helgen blir det å bara vara hemma å ta det lugnt eventuellt vara med min kille saknar honom

Just nu sitter jag å väntar på bussen <3 fast den kommer 47 :( men sitter inomhus så de e lugnt Hahaha

Kanske blir någon bloggande under skolan så vi hörs senare <3

Av Angelica Johansson - 3 december 2015 06:32

Idag e det torsdag å klockan e 6:30 folk kanske går upp nu men idag börjar jag inte förren 9:35 så hade viljat sova lite till men kan tyvärr inte de :(

Idag efter skolan blir de nog åka hem slutar så sent idag så kommer inte orka göra något annat

I helgen så hade vi översvämning på gården å det va 20cm vatten i vårt garage massa saker som jag och min pappa brukar använda har gått sönder :( hade haft lite bilder men fick en ny mobil och eftersom min mamma ska pilla på allt så startade hon om den helt mesans jag inte va hemma så alla dom bilderna försvann inklusive en massa mer roliga videos och bilder :( kan säga att jag va arg som bara den på mamma

Men aja får la försöka sova vidare nu eller något så hörs vi senare <3

Ovido - Quiz & Flashcards