Folkrace är livet

Alla inlägg under februari 2014

Av Angelica Johansson - 27 februari 2014 19:06

Hrj bloggen

Jag har haft en as bra dag i kungsbacka idag med mina kompisar<3
Redan på bussen så trodde jag att jag var full för jag hade typ damp hahahaha men jag drack en champis innan vi gick på bussen så det var nog därför....
Men sedan så var vi alla vänner med varandra och hade skojj men nu är jag på donken och ska äta så vi hörs hejdå??

Av Angelica Johansson - 25 februari 2014 18:38

Vilka kollade på talang igår när rackartygarna va med älskade det dom gjorde?? Dom som inte kollade på talang igår när rackartygarna körde så kan man alltid kolla på det igen på www.tv3play.se

Rackartygarna i mitt Hjärta

Hej

Av Angelica Johansson - 25 februari 2014 17:24

Sitter i simhallen just nu och väntar på att min systers idrott är klar efter det så ska jag hem till Lina och sova över för att vi har Studiedag imorgon??


Följ mig gärna på instagram där jag är mer social. så hörs vi hejdå??

Av Angelica Johansson - 22 februari 2014 12:23

Nu sitter jag på Öbollen som är en fotbollscup och min bror spelar vi kommer nog vara här till 18.00 typ och det är lång tråkigt

Av Angelica Johansson - 21 februari 2014 20:38

Fredag och jag tänkte spendera den i kungsbacka men min kompis skulle hem tidigt så det blev ej så men jag och min familj förutom mamma som jobbar sent på tempo köpte pizza så det va gott att äta men inte kan man vara uppe sent för det för imorgon ska min bror spela Öbollen och tyvärr så vill inte mamma åka själv dit för att pappa ska iväg på möte så jag får följa med
Så jag ska upp en lördag kl. 06.00 ha en fortsatt bra kväll HEJDÅ??

OS

Av Angelica Johansson - 18 februari 2014 16:29

Hej alla underbara läsare!
Föst av allt vill jag säga grattis Sverige till 2Guld 5Silver och 2Brons
Jag vill även säga grattis till Finland för 2Silver och grattis till Tyskland för 8Guld 3Silver och 4Brons
Grattis till alla andra länder också jag grattar mest Finland, Sverige och Tyskland mest för jag är kvart Finsk Kvart Tysk och Svensk
<3

Av Angelica Johansson - 17 februari 2014 13:13

Hej! idag var det skola igen och jag gillar det men samtidigt inte...
jag har svenska just nu och det är inte roligt men jag ska sedan ha idrott och sedan så slutar jag skolan och jag ska till stallet och kolla på när min kompis ska rida sedan så ska jag till nästa stall ocg rida själv. :-)
har inte varit hos min prinsessa på länge saknar henne men ska skriva en saga nu om någon som bor i sparta eller athen så vi hörs.
Hejdå<3 är jätte trött så mina ögon är jätte fina. <3

Av Angelica Johansson - 15 februari 2014 20:45

HELLU
Nu är vi hemma från Danmark och vi har precis ätit tacos så just nu kollar vi på melodifestivalen<3
Vi hade det gott på båten vi gick aldrig av den för min mormor och mina kusiner var med och då va det för många barn att ha reda på så vi spelade och hade roligt i stället helt ensamma typ på båten :-) ska kolla vidare på mello så vi hörs
Hejdå<3

Ovido - Quiz & Flashcards