Folkrace är livet

Alla inlägg under augusti 2013

Av Angelica Johansson - 20 augusti 2013 08:48

Hej!
Nu är alla 7.or påväg till Varbergs fästning och jag sitter just nu med min bästa kompis lina i bussen och vi ha det gött en video om dagen kommer lite senare på youtube så va uppdaterade då

HA EN BRA DAG ALLA FINA SMÅ LÄSARE<33333333333333

Av Angelica Johansson - 18 augusti 2013 14:19

HEJ NU HAR JAG FILMAT KLART MIN VIDEO TILL YOUTUBE SÅ DEN KOMMER UP IKVÄLL<3

MEN NU HAR JAG FIXAT MINA NAGLAR MEN BILD KOMMER LITE SENARE MEN SES LITE SENARE MÅSTE DRA NU HA DET BRA 


FEELING:   

Av Angelica Johansson - 18 augusti 2013 14:19

HEJ NU HAR JAG FILMAT KLART MIN VIDEO TILL YOUTUBE SÅ DEN KOMMER UP IKVÄLL<3

MEN NU HAR JAG FIXAT MINA NAGLAR MEN BILD KOMMER LITE SENARE MEN SES LITE SENARE MÅSTE DRA NU HA DET BRA 


FEELING:   

Av Angelica Johansson - 18 augusti 2013 12:38

Det första smycket kostar 20kr och är väldigt fint (halsband)

Det andra smycket kostar 15kr och är också väldigt fint (armband)

Av Angelica Johansson - 18 augusti 2013 07:42

Hej nu är vi påväg till Ullared jag fick 500kr av min pappa men det blir ingen månadspeng på 2månader
Kolla in min blogg på youtube "bloggpluss" där jag kommer lägga upp hur vi hade det i Ullared

HA DET BRA ÄLSKAR ER<33333

Av Angelica Johansson - 17 augusti 2013 20:22

HEJ ALLA LÄSARE IDAG SÅ ÄR JAG MED MIN KOMPIS OCH VI HAR KUL IMORGON ÄR DET ULLARED SOM GÄLLER SÅ KOLLA PÅ MINA VIDEOS PÅ YOUTUBE "BLOGGPLUSS" HETER JAG DÄR EEE..... KOMMER NOG VARA INNE PÅ YOUTUBE MER EN DENNA BLOGGEN MEN SKA ÄNDÅ FÖRSÖKA VARA INNE HÄR SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT


FEELING:   


PS: HAR NI SAKER NI VILL ATT JAG SKA BLOGGA OM SÅ NÅR NI MIG PÅ: ANGELICAJOHANSSONS@HOTMAIL.COM (SMÅ BOKSTÄVER INTE STORA)

Av Angelica Johansson - 9 augusti 2013 00:59

Nu va det länge sedan jag skrev här men kolla hellre in min video blogg på youtube den heter: BloggPluss
Och skicka Järna in sommar bilder till mig på min adress: SigfridsV 24 439 74 Fjärås
Eller maila mig en bild på: angelicajohanssons@hotmail.com

Av Angelica Johansson - 4 augusti 2013 17:16

hej nu är jag hemma från campingen och på vägen hem så sov jag nu bloggar jag och lyssnar på musik

Ovido - Quiz & Flashcards